
Stad Aalst start eigen Infolijn: 053 73 23 23
februari 21, 2008De stad Aalst heeft nu ook een eigen Infolijn net zoals de Vlaamse Gemeenschap. Tijdens de diensturen worden de burgers die 053 73 23 23 bellen, wegwijs gemaakt door medewerkers van de dienst Onthaal.
Burgers kunnen op Infolijn Aalst terecht met al hun vragen en problemen over de dienstverlening van de stad. 053 73 23 23 is een nummer dat goed in de mond ligt en makkelijk te onthouden is. Het nummer werkt 24 uur op 24, want na de diensturen neemt een automatisch antwoordapparaat de taak van de medewerkers over. Wie dan telefoneert en zijn of haar telefoonnummer inspreekt krijgt de dag erna, in de loop van de voormiddag, een antwoord.
Infolijn Aalst treedt in werking op 1 maart.
Binnen de stad Gent bestaat sinds een jaar of drie “Gentinfo”; een gelijkaardig systeem. Als voormalig inwoner van de Stad Gent heb ik hier alvast goede ervaringen mee. De keren dat ik met vragen bij dit centrale nummer terechtkwam werd ik steeds goed geholpen.
Hopelijk werkt Infolijn Aalst even goed!
Geef een reactie